مامانا بند ناف بچتونو کجا انداختین؟

۱۳ پاسخ

تو کیف پول شوهرم😂

تو کیف😐 😂

تو کیف بچه هست

تو سطل آشغال😐

من هنوز دارمش😂😐

تو کیفش گذاشتم

منم تو کشو گزاشتم 😅

من نگه داشتم

سطل آشغال

دارم دوتاشونو

من همسرم معلمه دادم بهش بندازه تو مدرسه

مال من تو کشوعه اما یه سریا میندازن دانشگاه🤣

توی کشو دراور😂

سوال های مرتبط

مامان فندق ونخود مامان فندق ونخود ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی