۷ پاسخ

ی تاپیک میذارم میگم چیکاکنید ک ازاستپ قدی وزنی دربیان
برامن جواب داد

دخترمنم همین بود

دیگ غذا نمیخوره ناراحتي نداره
بچه منم همینه غذا نمیخوره شیرم نمیخوره
نمیدونم با چی زنده است

منم دیروز بردم
وزن۱۲
۸۴ نیم قد
ژنتیکه عزیزم ناراحت نباش

دختر من ۹بود با قد۷۶ قبلا خوب غذا میخورد الان بزور

دختر منم وزنش ۷ونیم

قد که ژنتیکه
وزن هم چون چیزی نمیخوره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آنیا مامان آراد و آنیا ۲ سالگی