۴ پاسخ

اره عزیزم اگ اسهالش عفونی نباشه زود تاثیر میذاره

اگراسهال ویروسی باشه باید بگم هیچی فقط دورهاش باید بگذره

آره خیلی زود

آره خوبه ،پسرم هروقت اسهال میشه دکتر واسش مینویسه ،زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کیان مامان شاهان کیان ۲ سالگی