سلام شربت نئوزینک
فقط بی بی کر و زینک عالین
قرص یومگی عالیه
قرص یوموگی اگ اشتباه نکنم اینجا خیلی دیدم ازش تعریف کردن یه دونش رو توی یه قاشق آب حل میکنی
یومورگی ،با یدونه تموم میشه برا دختر من. خودشم ببخشید مدفوع رو سفت نمیکنع که بعدش اذیت بشه فقط تعداد دفعات دفع رو کم می کنه. بتز کن یه کپسول رو بریز رو متست بده بخوره. البته اگر قبلا دکترت تجویز کرده براش اگر نه فک کنم حداقل با داروخونه ای مشورت کن
پونه بریز رو پنیر یا ماست بده بخوره بعض همه دارویی
قطره رامنو فلور وپودر پدی لاک
قطره پدی لاکت
کته با ماست
سیب زمینی اب پز
موز کال (کامل رسیده و نرم نباشه)
اگه ارد سنجد یا خود سنجد داشته باشی هم خوبه
یکیم دونه سماق (یه ذره تو اب بجوشونی ابشو بدی بخوره فوری قطع میکنه)
پودر یوموگی
پودر سنجد
ماست و پونه
کته
مرغ آبپز
سیب
موز
شربت نئوزینک هم اشتهاشو بهتر میکنه هم کمی اسهال رو کنترل میکنه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.