بستگی به شرایطت داره من نگه نداشتم
فکر نکنم...درسته سقط گناهه ولی بچه با آینده ای نامعلوم گناه بزرگتریه
عمراااااا
با وضعیت زندگیم فک نکنم نگهش دارم
آره عزیزم الان من حاملم با بچه کوچیک اما استراحت مطلقی خوردم این بد بود
در حد مرگ سخته
اما نگه میدارم، البته پدرش توان مالیش رو داره که میگم آره
برادرزادم ۱۸ماهس زنداداشم دوباره حاملس ۱۲هفتشه
دختر داییم همپسرش ۱۱ماهس اونم دوماهه حاملس
هردوشونم نگه داشتن
ولی اگه من بودم نگه نمیداشتم چون واقعا توانایی شو اصلاااا ندارم
معلوم که نگه میدارم چرا که نه باهم دیگه بزرگ میشن دیگه دق دق ندارم که
بزرگه سه ماهه بود باردار شدم
الان بزرگه یکسال و ۱۱ماه
کوچیکه ۱۱ماهشه
حتی با این دوتا
اگ یه وقت سومی رو ناخواسته بارداربشم بازم نگه میدارم
بله
منم نگهش داشتم منتظرم زودی بیاد و همبازی داداشش بشه😍😍
صد در صد
نه چون پسرم بشدت لوسه و اذیت کنه فقط توجه منو میخواد همشم دوست داره بغلم بگیرمش و تا صبح نمیخوابه غذاام نمیزاره بخورم
من شدم و نگهش داشتم در نهايت
حتما نگه میدارم
با اینکه سخته ولی نگهش میدارم
خیلی عجیبه چرا خب یه کاری میکنین حامله شید که بعد اون موجود خدارو که قلب داره تصمیم بگیرید از بین ببرید مگه قدیمه خب رابطه هاتون کنترل کنید شخص شما رو نمیگم خیلیا هستن میان میگن ناخواسته شد آخه یعنی چی ناخواسته
اینقدر راحت نگیرید سقط کردنو اونم یه جون داره 😔
اره نگه میدارم
منکه نگه داشتم الانم باردارم
نه نگه نمیدارم
آره حتما نگهش میدارم آبجیای خودم شیرتو شیر شدن اران خیلی رابطشون باهم خوبه اینجوری بهتره اصلا
بله گناههههههه بکشیییی انگار یه ادم کشتیییی دیگ خدا داده یا خدا ک دعوا نداریم
صددرصد 😍
آره چرا نگه ندارم بهتر که پشت سر هم بیان یک بار اذیت بشم باهم بزرگ بشن
نمیتونم نگه دارم ولی آشناییم ندارم ک قرص تهیه کنم
من نگه نداشتم به نظرم اشتباهه
آره نگهش میدارم
من باوجودی که بچه سوم میشه کلی حرف میشنوم از اطراف واینکه خودم نه کمر دارم نه اعصاب نگه میدارم چون اونو من نخواستم خدا خواسته
پسسسسس قبلش محکم کاری میکنم نه بعدش بیام بزنم تو سرخودم😅🖐🏻
عاره حتما من دخترم یکسالش ک شد فهمیدم باردارم خداروشکر
اره من نگه میدارم دلم نمیاد بکشمش🥲
من نگه میدارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.