۷ پاسخ

ول کن قطره و اینارو من انقد هر قطره ای دادم جواب نداد گیلیسرین هم ضرر نداره هم جوابه درجا پی پی میکنه

جانم گیلسیرین بردار براش درجا مای بی بی رو ببند همونجا پی پی میکنه

شیاف بردار براش

بی بی کر چند قطره بده مدفوع اور هم پروبیوتبک داره واسه نی نی خوبه

اگه یبوسته با بد دستشویی میکنه بی بی کر خوبه پدی لاکت به بچه ای میدن که اسهاله

پشتش با کمی روغن چرب کن

من پسرم همینجوری بود دکترم بردم گفت لازم نیست کاری کنی طبیعیه. اما من خودم سرخود پدی لاکت دادم پسرم راحت تر دفع میکنه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی