۷ پاسخ

ن عزیزم
دخترمنم ساعت۱۲و۱ ۱۵۰میخوره تا۸ ۹صبح دیگ نمیخوره

خوشبحالت خیلی هم خوبه
چجوری اینجوری تنطیم کردی غذا کی میری؟ تو روخدا به ما هم بگو

نه خیلیم خوبه

ببخشید عزیزم از ساعت چند دیگه بهش شیر نمیدید تا ۱۲شب که ۱۸۰تا میخوره؟

خیلی خوبه که

نه دیگه اگه گرسنه باشه که نمیتونه بخابه، همه مشکل قطع شیرشب دارن شما راحتی، خوش بحالت

نه عزیزم خیلی هم خوبه خوابش کامله شیرش هم که میخوره❤️ 🙏

سوال های مرتبط