یهویی درد زیاد احساس کردم
انگار میخوام پریود بشم
طبیعیه تو هفته من ؟ 😞

۶ پاسخ

قلبش تشکیل شده بود دیروز میخاستی بری ؟؟؟

من گاهی همچین زیر دلم میگرفت که خم میشدم کامل(دولا) بعد دست میگرفتم شکممو محکم فک میکردم هر چی هست و نیست میخواد بیرون بیاد خداروشکر هر چی به پایان سه ماهه اول نزدیک بشی اون دردا هم کمتر و کمرنگ تر میشن

طبیعیه سعی کن استراحت کنی وقتی مخصوصا این دردارو حس کردی استراحت کن

چیزی نیست منم داشتم به دکتر گفتم گفت طبیعیه

بله گلم

طبیعیه

سوال های مرتبط