خانما من خیلی درد پریودی دارم انگار الاناس پریود بشم طبیعیه ؟!

۶ پاسخ

منم تا دو هفته بعد اینکه فهمیدم باردارم درد پریودی داشتم چون یه سقط هم داشتم رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داده تا الان میزارم خداروشکر نه درد دارم نه خونریزی

طبیعیه کلا

میای گروه

شیاف بزارو استراحت کن عزیزم

اره طبیعیه گلم

شیاف بزار اگه میبینی غیر قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان نور خونمون 🐣🥹 مامان نور خونمون 🐣🥹 هفته سی‌ام بارداری