هفته ۴بارداریم رحمم انگار خیلی سنگینه و درد پریودی دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

طبیعیه

اره درد پریودی تو بارداری طبیعیه
من همش تکرر ادرار دارم .
رحمم گاهی اوقات تیر میکشه

اره من تا هفته ۷ همینجوری بودم الان خیلی کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته دوازدهم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری