۴ پاسخ

عزيزم منم اينطوري بودم. تا دردت شديد نشد و خدايي نكرده خون ريزي نداري، نگران نباش

منم خیلی تیر میکشید فک میکنم بخاطر عفونت بود کاش بری دکتر یه معاینه کنه عفونت نداشته باشس.جفت پایین هم باعث درد میشه

من که این حسو نداشتم.فقط گهگاهی درد پریودی میپیچید.اکه دردت زیاده برو به دکترت بگو عزیزم

منم دوروزه این دردو دارم خیلی شدیده میگیره ول میکنه🥲فردا صبح میرم سونو

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه ها😍 مامان جوجه ها😍 هفته شانزدهم بارداری