علائم هفته چهارم : درد گودی کمر دل‌پیچه سوزش معده تیر کشیدن زیر دل
طبیعیه؟!؟

۵ پاسخ

منم اینطوری ام
دکترم الان پست گذاشته جز علائم عادیه

آره عزیزم این دردا کم کم رفع میشه

من گاهی گر میگیرم گاهی سرد میشم ...
و زیر شکمم درد میگیره
و دیگه هیچ علائمی ندارم طبیعیه ؟
البته هنوز آزمایش ندادم ولی بیبی چکم مثل شماست

منم دقیقا همینه علائمم

سردی و دست و پا

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری