تیر کشیدن خفیف و در زیر دل گهگاهی تو هفته من طبیعیه؟

۷ پاسخ

آره عزیزم

اره طبییعیه عزیزم بجز لک‌و خونریزی و درد شدید همه چی طبیعیه

اره
مث درد پریودی

اره منم داشتم

اره منم داشتم

اره منم همونطور بودم

اره منم داشتم

سوال های مرتبط

مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه ها😍 مامان جوجه ها😍 هفته پانزدهم بارداری
ب امید مادر شدن ب امید مادر شدن قصد بارداری