خانوما توی هفته من یکم تیر کشیدن زیر دل طبیعیه ؟

۷ پاسخ

خسته شدم دیگه امشب قرص پنتو پرازول دکتر بهم داده خوردم هیچ تاثیری نداشت

خانوما قرص تهوع میشه خورد تو بارداری یانه

اره منم همینجوریه🥲 بعضی وختا میترسم

منم همینجور بودم البته شیاف میزاشتم

اره عادی هست منم تا ۵ هفته زیر دلم و هم کمرم تیر می‌کشید عادی هست

عادیه
منم کلی ترسیدم اما چیز خاصی نبود

بله عزیزم نگران نباش. رحم داره بزرگ میشه. مخصوصا اگر بارداری اول باشه

سوال های مرتبط

مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری