سلام خانما که ازمایش هفت ماهگی دادین هزینه اش چقدشد

۷ پاسخ

من با تامین ۱۲۰۰ شد آزادش ۱۴۰۰ میشد. بستگی داره چیا برات نوشته باشه

با تامین اجتماعی ۳۳۰۰۰۰بود
من با تکمیلی۳ تومن دادم

اگه منظورت گلوکز؟؟من بهداشت برام نوشت رایگان انجام دادم فقط هزینه پودر دادم،اولین ازمایشی بود که رایگان دادم😅

اخه بم گفتن بابیمه سلامت یک ملیون خورده ای

اگه ازمایش قنده من ازاد یه تومن انجام دادم هفته ی پیش

ازمایش قند رو میگی؟
ازمایش قند بستگی به بیمت داره من صد و خورده ای بیشتر ندادم

چه ازمایشی داره ۷ماهگی🤔🤔

سوال های مرتبط