خانما سلام این پمپ درد چیه و چه مزایایی داره ؟

۶ پاسخ

پمپ درد یه چیزی مثل سرم میمونه که یه دکمه داره هروقت درد داشتی ب خودت تزریق میکنی. برای هر عملی میشه استفاده کرد. من از کالا پزشکی ها خریدم. بعد از یه عمل استفاده کردم همش خواب بودم. بنظرم بعد زایمان که نیاز ب هشیاری برای بچت داری مناسب نیست. ولی برای هرعمل دیگه ای خیلی عالیه

من شنبدم رو شیر تاثیر داره، ممکنه شیرت نیاد و‌مجبور شی شیر خشک بدی و بچه کلا دیگه شیرت رو نگیره، ۲ نفر از دوستام اینجوری شدن، نمیدونم چه قدر درسته

ینی تو زمان زایمان یا بعدش خودشون وصل میکنن ب مادر یا باید درخواست بدیم؟؟

هرینه ش چقدره ؟

سلام پمپ درد همون مورفین هسته مسکن. هرروقت درد داشتی یه کلیدی داره فشار میدی دارو وارد بدنت میشه دیگه نیاز نیس دم یه دقیقه پرستار صدا کنی برات مسکن بزنه. یه حالتی مثل سرم مانند هسته

من خواهرم استفاده کرد بعد سزارین اولش اصلا درد نداشت به خاطر پمپ درد ولی بعد از اون دردش شروع شد و روی مقدار شیرش هم تاثیر گذاشت و خیلی اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی