۹ پاسخ

عزیزم پمپ درد اسمش روشه دردو آروم میکنه بله خوبه

پمپ درد فقط برای سزارینه؟

برای بعد زایمانه

ب بدن خودت بستگی داره تحمل دردت چجوریه. من با شیاف اوکی بودم

یه سرم هست ک داخلش داروهای آرامبخش هست و در صورتی ک دردت اومد یه دکمه داره اونو فشار میدی و آروم آروم وارد بدنت میشع و دردتو کنترل می‌کنه خیلی خوبه

پمپ درد برای سزارینه

روی فشارایی که به شکم میدن تاثیری نداره ولی در کل داشتنش بهتر از نداشتنشخ

من گرفتم ولی بازم درد داشتم

بیشترمامانا راضی بودن من میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری