اکثرا میگن اونت خوبه منم اونت گرفتم
بنظرم اول ی ارزونش روبگیر چون ممکنه اصلا شیشه شیر استفادع نشه و بلا استفاده بمونه درثانی هرچند ماه ی بار باید شیشه شیر روعوض کنی قیمتا هم ک سربه فلک کشیده هرروز ی قیمت بازم هرجور صلاحته عزیزم مارک اونت خوبه
دکتر براون خریدم واقعا گرونه
شیشه شیر اونت
شامپو موستلا
اونت و دکتر براون ضد کولیکن خوبن
من اونت خریدم ولی دو میلیون قیمتشونه مبلغ این دوتا بالاس🥲
من فعلا بیبیلند گرفتم ببینم شیر خودم رو میخوره یا شیرخشک
اگه شیرخشکی شد اونت میگیرم
من شیشه شیر اونت گرفتم چون میخوام کلا شیر خشک بدم ، شامپو اینا هم پینو
من شیشه بیبی لند خریدم. وسایل بهداشتی هم فیروز گرفتم هم بیبی لند
هنوز استفاده نکردم ببینم خوبه یا نه ولی هم اونت گرفتم هم هی اور شی
شوینده ها و شامپو اینارم مارک پینو و کول بیبی خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.