۸ پاسخ

نشسته برو با اب ولرم اب گرم خیلی بده .زود زودم بیا بیرون کمم برو حموم دهانه رحم شل میکنه مراقبت کن

سریع بیا بیرون فقط در حد یه ربع باشه و آب ولرم بریز، بعد حمام هم زیر شکمتو با روغن زیتون چرب کن ببین بهتر میشی برای من خیلی موثره

اره منم

طبیعیه گلم هفتت بره بالاتر خوب میشی

آب داغ استفاده نکن

روی رحمت فشار میاد
ایستاده حموم نرو
یه صندلی راحت و محکم ببر روی اون بشین
من از همون ماهای اول دیگه ایستاده حموم نرفتم

عزیزم شاید بخاطر شیافه ک شکمت درد میگره تو حموم خیلی واینستا وقتی اومدی بیرون دما بدنت عادی شد شیاف بزار

وای منم تازگیا

سوال های مرتبط