۹ پاسخ

نه خطرناکه

همراهتون باشه..نهایت یه گوشه کناری بیرون براش درست کن.

من بردم😬😬 قسمت آتش هتل خراب بود و پنجره هم باز کرذم

هتل ها همشون گاز دارن

سنسور هم به دود حساسه نه اون گار کوچولو

بله میتونی مشکلی نیست تو ساک بزار

ما رفتیم هتل گاز بود

اجازه ک نمیدن ولی ببر اگ سنسور نداشت استفاده کن من خودم هتل ویلا رفته بودم نداشتن

فکرنکنم اجازه بدن
خوب اماده کن ببر بزار یخچال

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی