نه خطرناکه
همراهتون باشه..نهایت یه گوشه کناری بیرون براش درست کن.
من بردم😬😬 قسمت آتش هتل خراب بود و پنجره هم باز کرذم
هتل ها همشون گاز دارن
سنسور هم به دود حساسه نه اون گار کوچولو
بله میتونی مشکلی نیست تو ساک بزار
ما رفتیم هتل گاز بود
اجازه ک نمیدن ولی ببر اگ سنسور نداشت استفاده کن من خودم هتل ویلا رفته بودم نداشتن
فکرنکنم اجازه بدن
خوب اماده کن ببر بزار یخچال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.