یوموگی خیلی خوبه
قرصشو باید باز کنی بریزی تو ماستی یا ابی چیزی
ولی چایی ام خوبه چایی ام سفت میکنه
پونه دم کن به لیموعمانی یذره عسل یا نبات بزن طعمشو خوب کنه بتونه بخوره
غوره غوره عالیه
کشک
پودر سنجد بریز تو ماست
کپسول یوموگی
چای غلیظ
سیبزمینی آبپز
دیانا دیروز اسهال شد
براش دمی ماش درس کردم...چون ماست نمیخوره دوتا قاشق ماست ریختم تو لیوان یکم آب ریختم هم زدم تا شل شد بعدم ی حبه سیر و نعنا و نمک ریختم توش...مث دوغ دادم خورد...خداروشکر شکمش سفت شده بود امروز
یوموگی داخل یه قاشق ماست بهش بده،زینک هم ۱۲ساعتی بهش بده،بعد تا دارو اثر کنه طول میکشه،بهش کته با ماست نعنا بده،سیب زمینی ابپز و موز هم خیلی خوبه
شربت لوپرامید ی سیسی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.