ترنجبین به نوزادی که زردیش ۱۷ هست بدن خوبه؟

۱۲ پاسخ

نه اصلا فقط دستگاه و تند تند شیرش بده اگه شیرت کمه شیرخشک

نه نوزاد چیزی جز شیر نباید بخوره
مگه اینکه دارویی باشه که دکتر تجویز کرده

من خودم مرتب میخوردم چون شیر خودمو بهش میدادم البته دستگاه هم تو خونه براش گرفته بودم

ولی ۱۷ خیلی زیاده من دستگاهم گرفته بودم تو خونه برای دخترم ببریدش بیمارستان

بجاش قطره بیلی ناستر بدن دکتر به دختر من هر۱۲ساعت ۸قطره گفته بود تو دستگاهم گذاشتیم

عزیزم ببرش بیمارستان بستری کن

۱۷ خطرناکه بره بیمارستان

بدنش رو هم با آب جو میشستیم باید بپزه بعد با آب بشورید البته میگم مختلفه شرایط با نظر پزشک پیش برید
من دستگاه هم نگرفتم لامپ مهتابی بود بالا سرش

والا این بسته ب بدن داره من دخترم زردی داشت دور از الانش مادرم شیر خشت میداد منم عرق کاسنی و ترنجبین مبخوردم

اصلا فقط شیر و دستگاه و دارو.

دستگاه و دارو و شیر خشک
خطرناکن داروی گیاهی برای نوزاد

نه فقط شیرخشک بدن

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان ۲ سالگی