۳ پاسخ

وای از جمعه شب ها چهارشنبه تا جمعه خوشحال مشغول شادی و بازی شب که میشد تازه یادمون میوفتاد درست داریم با کلی عذاب وجدان تنبلی میکردیم آخرش هم نمینوشتیم 😂

🥹🥹🥹

عکست 🥹🥹🥹🥹یادش بخیر

سوال های مرتبط