۴ پاسخ

چرا وقتی یکی میگه حالت تهوع دارم همه میگن بارداری 😐😐😬😬مگه حالت تهوع فقط برا بارداریه اخه 😐😐😐😐😐😂😂

منم از ساعت ۴صبح سردرد و حالت تهوع دارم یدونه قرصم خوردم فایده نداره

مبارکه😜

چرا ?بارداری

سوال های مرتبط