پوشک شیرخشک کولیک رفلاکس آپتامیل ببلاک

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم میدونم سخته شاید مادرتم حق داره و نیاز داشته تنها باشه
شما اگ میتونی سعی کن کم کم دیگ عادت کنی و خونه خودتون بمونی گاهی بیان کمکت
اینجوری خیلی بهتره

بهتره برا مادرتون گهگاه هدیه بخرین
ازشون مدام تشکر کنین
چون وظیفه انچنانی در قبال ما ندارن
بیشتر خونه خودتون بمونین
اگه راهتون نزدیکه روزانه بیشتر ۳ ساعت ازشون کمک نگیرین
فقط در حدی که یکی بیاد بچه ها رو نگه داره بتونین به کارای خونه و پخت و پز ، حمام و ... برسین

حق با مادرته از بقیه مامانایی که دوقلو دارن راهنمایی بگیر چجور کنترل میکنن

از خانواده همسرت کسی نمی تونه کمکت کنه؟ طفلک اونم حق داره خسته میشه حرفاشو به دل نگیر، من مامانم خیلی دوستم داره و به خودم و بچه ام کمک میکنه ولی دخالتم زیاد میکنه تو از هرکسی کمک بگیری باید تحمل شنیدن نظرا و حرفاشو هم داشته باشی

سلام مامان جان
خوبی! من یه پسر ۶ ساله و دو تا دختر ۱ سال و یکماهه دارم
کاملا متوجه موقعیتتون هستم
من از زمانی که متوجه شدم دوقلو باردارم یه خونه نزدیک مادرم کرایه کردیم که بیشتر ازش کمک بگیرم
بعد زایمان فقط ۱ شب اجازه دادم مامانم پیشم بخوابه چون بیشتر کارها رو خودم انجام میدادم از همون اول ۲_۳ ساعت صب میومد ۲_۳ ساعت عصر
الان دیگه بهش گفتم صبا نیا که خودم عادت کنم کارامو خودم انجام بدم . البته به کارای خونه نمیتونم درست برسم وقتی نیاد خیییلی خسته میشم اما خودمم به تنهایی نیاز دارم
حتی برای خونه تکونی کل کارامو خودم انجام دادم نزاشتم به جایی دست بزنه فقط گفتم بچه ها رو نگه دار .... برای جبران زحماتش هم روز مادر یه سرخ کن بدون روغن براش خریدم تولد براش گرفتم کیک پختم
البته جبران اون همه محبتش که اصلا نمیشه

عزیزم طلایی چیزی نداری بفروشی و پرستار بگیری؟؟ کاش اینکارو بکنی

عزیزم منم مامانم کمکم بود مخصوصا استراحت مطلق بودم تو بارداری از شش ماهگی خودم نگهداشتم اونام گاهی میان من فاصلم باهاشون زیر ده دیقه اس ولی ماهی یکبار میرم مادرتم حق دارع بزار شوهرت و خانواده ی شوهرتم کمکت بدن اگ نبودن خودت کم کم عادت میکنی🤍😍

حق داری من با یه بچه داغونم وای بحال تو ولی مادرتم حق داره شاید تحت فشاره بنظرم بهش حق بده و ازش دلگیر نباش.ضمن اینکه تصمیم ما بوده بچه دار شدیم اونا مسئول بزرگ کردن بچه ما نیستن.میدونم خییلی سخته با دوقلو کنار اومدن اما خب ایشالا کم کم بزرگ میشن تو هم راحتتر میشی.خداقوت بهت

از مامانت ناراحت نباش اونم شاید خسته شده بود که بهت گفت تو هم چون الان هنوز هورمون هات بهم ریخته خیلی حساس شدی به هر حال آدم با مامانش نمیتونه طولانی قهر بمونه ❤️

مامان من هم خسته میشه بعضی وقتا ..بنظرم شروع کن کم کم ببین تا کجا میتونی بچه هارو پیش ببری...زیاد نرو خونه مادرت...مامانم همیشه میگه شیرین برو شیرین بیا 😂😂

عزیزم دوقلویی واقعا سخته میدونم ولی خب به مامانتم حق بده خب اون بنده خدام الان خیلی حال و حوصله نداره ممکنه خسته باشه یا نیاز به استراخت داشته باشه توام که بچه هات از زیر دست و پا در اومدن سعی کن تو خونه خودت عادتشون بدی گاهی ام بگو اونا بیان خونه تو یا اگه خیلی واجب بود برو اونجا

عزیزم چون تا حالا حمایت هاشو داشتی سختته و ممنون باش ازش که تا الان کمکت بوده و الان خودتو ضعیف ندون که نمیتونی هیچ کاری نشد نداره برنامه ریزی کن به کارت و بچه هات برس و هفته ای دوبار برای رفع خستگی برو خونشون تا مامانتم خسته نشه

عزیزم رفت و آمد زیاد چه مادر خودت هم می‌خواد باشه ناراحتی پیش میاره درسته آدم ناراحت میشه بالاخره ولی خب هرکسی هم یه اخلاقی داره شاید مامانتم خسته شده دیگه بنظر من بمون تو خونه خودت سختیت همین یساله بچه هات که بزرگ شن انشالله دیگه راحت میشی یکمی سختیت کمتر میشه ولی دیگه نمیخواد بری جایی که این مشکلات هم پیش بیاد

قوی باش دیگ بازم خیلی نگهداری کرده بنظرم لطف کرده اونم خسته شده اونم مادردلش نمیادبهت چیزی بگه ولی بازم بایدزندگی کنه تنهابدونن صدای بچه

عزیزم مامانا سنشون بیشتره حوصله اشون کمتره پیش میاد ادم گاهی خسته بشه حوصله نداشته باشه طفلک گناه ک نکرده اینهمه مدت کمک کرده ازش دلگیر نباش اونم ادمه والا ما خودمون ک مادر یم از بچه هامون خسته میشیم از اون چه توقعی داری

عزيزم دوقلويي واقعا سخته خدا قوت بهت
ولي مامانتم حتما ب استراحت نياز داره و خسته شده
خواهرانه بخوام بهت بگم از الان تمرين كن توو خونه خودت بمون و كم و بيش ازشون بخواه ك بيان كمكت برا چندساعت. بعدشم كلا ديگه خودت رو با شرايط وقف بده ك همون كمك چندساعته هم نياز نداشته باشي.
بوس ب كلت اميدوارم اين روزاي سخت زودتر بگذره برات🩷🩷

سوال های مرتبط