همسرت به شدت آدم بیشعور و نفهمیه که وسط دعوا اسم مادرتومیاره واقعا موندم با چه عقلی با همچین آدمایی ازدواج میکنید و زندگی میکنید یک ثانیه نمیتونم با همچین آدمی زندگی کنم
چقدر ادم بدیه که در مورد مامانت اینطوری گفته
من درکت میکنم زندگی با ادم خسیس سخته
سلام خوبی عزیزم چطوری میشه جواب بدین خواهشاً تاپیکمو ببین تورا خدا
عزیزم بنظرم برو به خانوادش بگو،من تایپیک های قبلیتو که خوندم دیدم خیلی سریع باهاش اشتی میکنی.برو به خانوادش بگو خرجی نمیده،حداقل برامن یه مقدار پولی ماهیانه مشخص کنید که خاطرم راحت باشه
آخه آدم انقدرخسیس و پرو
چقدر بیشعور وقیحه که اسم مادرت آورده میزدی پاره اش میکردی مرتیکه بی تربیت دعوا شما چه ربطی به مادرت داره
مال من خسیس نبود ولی جدیدا خسیس شده روزانه قهوه و سیگار و....برای خودش میگیره هیچی نیست امروز گفتم برای من نسکافه بگیر نق زد که گرونه و....
میدونی شوهرت اینجوریه همیشه برا خودت پس انداز داشته باش
معلومه تو چه خانواده ای بزرگ شده بیتربیت
چرا گفت ظهر بمونی خونه مامانت؟
منم شوهرم پولم نمیداد منم ب همه خانوادش هی گفتم محمد خرجیمو نمیده ابروش رفت بعدم گفتم باید بیای محضر بنویسی امضاکنی ازسال دیگه برم سره کار گفتم من خرجیمو باید دربیارم دیگه عید بهم 10تومن داد.. اگه داره بگیر مراعات نکن
خانوادگی بریزین سرش بزنیدش
چقدر بیشعور که پا مامانتا وسط میکشه من جات بودم جرش میدادم
عزیزم توی این وضعیت جامعه همه کارهاروی هواس مرداخیلی تحت فشارن یکم بیشترهوای شوهراروداشته باشیم شایدنداره واقعا
خودت برو سرکار بگو حالا بچه رو بده مامانت نگه داره
خسیسی درمان نداره ازش پول بردار خودت
میزدی دهنش گوشیش که افتاد دستت خودت از همراه بانک کارت به کارت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.