۴ پاسخ

چه دوست بی ادب و بی نزاکتی داری واقعا آدم قحطه یا اینا رفاقت میکنید؟به این چه مربوط شوهر بقیه زشتن یا خوشگل؟پولدار یا بی پول؟عجب آدم بی فرهنگی بنظرم بلاکش کن از همه جا بگو‌برو پیام بفرست براشوهرم توام صبر کن اگ به شوهرت پیام داد پیاماشا بفرست برا شوهرش بگو زنت بع شوهرم پیام داده بیین کی بیشتر میسوزه با اینجور آدما باید مث خودشون باشی

چه بی ادب ‌و نفهم شبیه بچهای ۱۴ ۱۵ ساله حرف میزنه و رفتار میکنه 😕

عزیزمم الان چون باهات قهره ناراحتی؟

بنظر من عزیزدلم اصلا ناراحت نباش میدونی چرا چون اگه یکی ذاتش بد باش تو هیچ جوره نمیتونی درستش کنی
همون بهتر ک نباش چون کسی ک احترام بهت نزاره نبودنش بیشتر نفع میرسونه تا بودنش
خوشحال باش از اینکه شناختیش و دیگه حتی اگه خودشم بخاد قبول نکن ک کنارش باشی

سوال های مرتبط