۵ پاسخ

عناب و چطوری دم کنیم
لطفا. راهنمایی میکنی

من میدادم

براچی خوبه عزیزم ؟؟؟

منم عناب میدم مثلا ۳ هفته ای یکبار

عناب و برگ گاوزبان،پر سیاوشون،و نبات دم میکنم هفته ای یکبار میدم هم اشتهاش بیشتر میشه هم آرم تر میشه دلش،چون فقط شیر خشک میکنه،مامان بزرگم گفت بدمش از ۱ ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان کوروش 👑 مامان کوروش 👑 ۱۰ ماهگی
مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی
مامان دردونم❤️ مامان دردونم❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی
مامان ارشیدا مامان ارشیدا ۸ ماهگی