عناب و چطوری دم کنیم
لطفا. راهنمایی میکنی
من میدادم
براچی خوبه عزیزم ؟؟؟
منم عناب میدم مثلا ۳ هفته ای یکبار
عناب و برگ گاوزبان،پر سیاوشون،و نبات دم میکنم هفته ای یکبار میدم هم اشتهاش بیشتر میشه هم آرم تر میشه دلش،چون فقط شیر خشک میکنه،مامان بزرگم گفت بدمش از ۱ ماهگی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.