۸ پاسخ

ینی عاشق ایناییم که رو هوا میگن کمه 😂😂😂
شما از کجا میدونین آخه؟
عزیزم هر بچه ای نمودار خودشو داره، وزن تولد خیلی مهمه. ممکنه یکی ۴ کیلو به دنیا اومده باشه براش این وزن کم باشه. ولی یکی ۲ کیلو ، این وزن براش عالیه. به نظرم ببین بهداشت چی میگه و نموادرشو خودت ببین. الکی بچه رو نبر دکتر هزارتا آزمایش و ادا و اطوار

بستگی به نمودار رشدش داره اگه رشدش خوبه که اوکیه، پسر من از ۸ ماهگی استپ وزن کرد رو ۸ کیلو موند تا ۲ سالگی به زور شده بود ۸۵۰۰

خیلی کم نیست ولی باید بیشتر باشه دکتر ببرین نه به خاطر اینکه مشکلی داره خدانکرده .دکتر اشتها آور میده ویتامین میده وزنش میره بالا

خیلیم کم نیست من بچه اولم دو سالگی ۹۵۰۰ بود

پسر منم همین بود گفت کم نیست وزن تولدش ۳ کیلو

چرا فکر کنم کمه ببر دکتر حتما

عزیزم سالم باشن لاغر باشن چه اشکالی داره وزن مهم نیست که اگه خیلی کم باشه مشکلی هست واسه شما نرماله

پسر من 8900😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم❤️😘 مامان نفس خانوم❤️😘 ۲ سالگی