دکتر احسان یزدانپناه شیراز کسی میشناسه؟

۳ پاسخ

بله عزیزم من پیشش سنو nt رو دادم واقعا میگم بهترینه
خیلی با دقت همه چیز رو چک میکرد خیلی خوش برخورد و با تجربه بودن
من خیلی تحقیق کردم تو شیراز برم سنوگرافی خوب و قطعا بهتون پیشنهاد میدم حتما برید
تازه جنسیت بچم رو تو سنوی nt مشخص کرد و گفت صددرصدیه

برا سونو؟

میگن کارش خیلی عالیه

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وچهارم بارداری