بله عزیزم من پیشش سنو nt رو دادم واقعا میگم بهترینه
خیلی با دقت همه چیز رو چک میکرد خیلی خوش برخورد و با تجربه بودن
من خیلی تحقیق کردم تو شیراز برم سنوگرافی خوب و قطعا بهتون پیشنهاد میدم حتما برید
تازه جنسیت بچم رو تو سنوی nt مشخص کرد و گفت صددرصدیه
برا سونو؟
میگن کارش خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.