من ١٥فروردين نوبت انومالي دارم
آره من امروز نوبت دارم
عزیزم بیا پیوی روبیکام عضو گروه مامانای باردار شو❤️
@Samipixiie
آره عزیزم من سه شنبه نوبت دارم برا آنومالی
نه من خیلی هم پشیمونم پیشش نوبت نگرفتم . شوهرم گفت برو پیش همونی که NT رفتی تا آخرش یه جا برو . من پیش زیبا محسن پور نوبت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.