خانما این مدل گهواره چوبیش خوب یا آهنی

تصویر
۷ پاسخ

منم همینوسفارش دادم نرسیده

چوبی بگیر

هیچی گهواره برقی تا چهار ماه اول عصای دستت اینو باید دستی تکن بدی

من پایه فلزیشو دارم،برای دوتا بچه هام استفادش کردم برای سومی هم میخوام استفادش کنم،خوبیش اینه اگه اتفاقی براش بیفته میتونی جوشش بدی،چوبی اگه بشکنه دیگه کاریش نمیشه کرد

من چوبیشو دارم راضی ام

چوبی بهتره اهنی کلا خوب نیس

من میخوام فلزی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان Arsa.m🥲❤️ مامان Arsa.m🥲❤️ ۵ ماهگی
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری