برو دکتر یه ازمایش پیش از بارداری بده اگه همه چی اوکی بود اقدام کن و استرس نداشته باش، استرس دشمن بارداریه
اگر مشکلی نداری بر اساس سیکلت تو دوره تخمکگذاری هر ۴۸ ساعت اقدام کن بعد اقدام یک ساعت ب پهلو دراز بکش
همزمان مصرف فولیک اسید شروع کن
گلم اگه ازمایش و تروئید اینا ندارین حتما ازمایش پرولاکتین بدین
من خودم که هیچ مشکلی نداشتم تازه فهمیدم پرولاکتین باعثش بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.