۳ پاسخ

برو دکتر یه ازمایش پیش از بارداری بده اگه همه چی اوکی بود اقدام کن و استرس نداشته باش، استرس دشمن بارداریه

اگر مشکلی نداری بر اساس سیکلت تو دوره تخمکگذاری هر ۴۸ ساعت اقدام کن بعد اقدام یک ساعت ب پهلو دراز بکش
همزمان مصرف فولیک اسید شروع کن

گلم اگه ازمایش و تروئید اینا ندارین حتما ازمایش پرولاکتین بدین
من خودم که هیچ مشکلی نداشتم تازه فهمیدم پرولاکتین باعثش بوده

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری