سلام خانما غربالگری دوم من چطوره؟؟

تصویر
۲ پاسخ

همه چیز خوبه
اون نمودار که بالاست مربوط به مسمومیت بارداریه و ربطی به بچه نداره . نمک کمتر مصرف کنی بهتره ❤️

چقد هزینه برداشت؟

سوال های مرتبط

مامان یگانه،💓یاسین💙 مامان یگانه،💓یاسین💙 ۴ ماهگی
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسین مامان آرسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارس مامان ارس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان دخملی💖💖 مامان دخملی💖💖 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری