پاسخ✅
در حاملگی چون اپیلاسیون میتواند درد شدیدی ایجاد کند پس میتواند سبب زایمان زودرس یا سقط شود بنابراین در حاملگی بهتر است که شیو با ژیلت انجام گیرد.
من از دکترم پرسیدم مشکلی نداره از اول رفتم ماهی یه بار
فقط جای تمیز و بهداشتی برو
باید از دکترت بپرسی دیگه
اگه خودتو مدام منقبض میکنی موقع درد ، بهتره که نری
بستگی به خودت داره مثلا من اگر برم انقدر میخوام به خودم بپیچم و درد تحمل کنم بهم فشار میاد
ترجیح میدم نرم😁
فک نکنم موردی باشه اگ جای بهداشتی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.