مامانا شما اپیلاسیون میرید ؟ اشکالی داره ماه هفتمم برم ؟

۶ پاسخ

پاسخ✅
در حاملگی چون اپیلاسیون میتواند درد شدیدی ایجاد کند پس میتواند سبب زایمان زودرس یا سقط شود بنابراین در حاملگی بهتر است که شیو با ژیلت انجام گیرد.

من از دکترم پرسیدم مشکلی نداره از اول رفتم ماهی یه بار
فقط جای تمیز و بهداشتی برو

باید از دکترت بپرسی دیگه

اگه خودتو مدام منقبض میکنی موقع درد ، بهتره که نری

بستگی به خودت داره مثلا من اگر برم انقدر میخوام به خودم بپیچم و درد تحمل کنم بهم فشار میاد
ترجیح میدم نرم😁

فک نکنم موردی باشه اگ جای بهداشتی بری

سوال های مرتبط

مامان غزل مامان غزل ۱ ماهگی
مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مینی جان🤭💕 مامان مینی جان🤭💕 ۴ ماهگی
مامان میران مامان میران ۸ ماهگی