رفلاکس بچه هاتون چندماهگی خوب شد؟

تصویر
۳ پاسخ

من واکسن دوماهگی شو زدم خوب شد

پسر منم با اینکه کمکی شروع کردم ولی هنوزم رفلاکس داره

هنوزم رفلاکس داره🥴

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی
مامان آقای راد🎈🐼 مامان آقای راد🎈🐼 ۱۴ ماهگی