دردای پریودی زیاد...درد کمر...گرگرفتگی خصوصا نصف شبا...حساسیت سینه...تهوع...خستگی و بیحالی....
مجموعه ای از علائمم من...
البته برای هرکسی متفاوته...بعضیا هیچ علائم خاصی ندارن
ترشح زیاد لرز هم داشتم با بی حالی و خستگی
ترشح زیااااد
حالت تهوع
گرسنگی زیاد
گرم بودن بدن
من بچه اولم حالت تهوع و سردرد داشتم و همش گرمم بود
ولی این یکی خداروشکر هیچ کدوم از اینارو ندارم فقط یکم فعالیت دارم زیر دلم و کمرم درد میگیره
دو روز به موعدمه شدیدا تکرر ادرار دارم.کمر درد و دلدرد دارم.ترشح زیاد همش احساس میکنم پریود میشم.نمیدونم باردارم یا نه
من که تب ولرز دارم . بعضی وقتا پهلوهام دردمیکنه. سینه هام یکم دردمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.