۶ پاسخ

دردای پریودی زیاد...درد کمر...گرگرفتگی خصوصا نصف شبا...حساسیت سینه...تهوع...خستگی و بیحالی....
مجموعه ای از علائمم من...
البته برای هرکسی متفاوته...بعضیا هیچ علائم خاصی ندارن

ترشح زیاد لرز هم داشتم با بی حالی و خستگی

ترشح زیااااد
حالت تهوع
گرسنگی زیاد
گرم بودن بدن

من بچه اولم حالت تهوع و سردرد داشتم و همش گرمم بود
ولی این یکی خداروشکر هیچ کدوم از اینارو ندارم فقط یکم فعالیت دارم زیر دلم و کمرم درد میگیره

دو روز به موعدمه شدیدا تکرر ادرار دارم.کمر درد و دلدرد دارم.ترشح زیاد همش احساس میکنم پریود میشم.نمیدونم باردارم یا نه

من که تب ولرز دارم . بعضی وقتا پهلوهام دردمیکنه. سینه هام یکم دردمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری