۷ پاسخ

هیچی ندارم 🥲

علائم ندارم اصلا 6روز تاخییرم🥲

من دلپیچه شدید دارم چند روزه که درد شو تو کمرم هم میندازه نوک سینه هام به شدت حساس شده اصلا نمیشه دست بهش زد پریشب موقع رابطه بشدت درد داشتم اینم از علائما باید فردا پریود شم

امروز موعدمه نشستم منتظر پریود 🥲🥺هیچ امیدی به باردار بودن ندارم

هی خواهر هیچ علائمی ندارم امیدوارم اگه باردار نیستم حداقل تاخیر بیخودی نیفته🥲🥲🥲

دل درد و داغی کف پا دیشب درد تو پهلوهام بود امیدی نیست دوباره

دلدرد و کمردرد

سوال های مرتبط