خانمایی که ۴/۵ هفته ان ترشح دارین؟؟ علائماتون چیه؟

۱ پاسخ

والا من الان طبق گهواره ۴هفته و ۵روزم اما تست ندادم حالت تهوع دارم زود خسته میشم

سوال های مرتبط

مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
آوا
مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه آوا مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه قصد بارداری