کیا۴روز به موعدشون مونده از علائماتون بگيد !!!!

۶ پاسخ

ترشح دل درد نفخ سینه هام حساسه

۵ روزدیگه وقتم جوش زدم ازاخلاق خوشمم پاچه شوهرم هرشب میگیرم 🤪دردسینه هنوزنگرفتم زیرشکمم تیرمیکشه تهوعهاصبحگهای گرفتم بابرم نواربهداشتی بخرم😁

من ۴ روز مونده نفخ دارم انگارآب توواژنم هست ترشح آب دارم تخمدانام نوبتی درد میکنه در حد یک دقیقه ودوباره خوب میشم

من فقط تکرر داشتم یه هفته قبل موعدم فک میکردم.عفونت دارم کلی قرص سیپروفلولاکسین مصرف کردم

مننننن
دقیقا علائمای پریودی 😐💔

من ۴روز مونده

سوال های مرتبط

مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 هفته نهم بارداری