۷ پاسخ

۶ روز مونده کمر درد شدید

درد سینه که نداشتم /زیر دلم درد می‌کنه و کمردرد و به شدت خسته ام🙃🙃🙃🌸...کاش واقعی بود

من ۵روزدیگه موعدم هیچ علائمی ندارم نه ازپریودی نه ازبارداری خخخ

8 روز مونده به پریودم
ماه دوم که آزادسازی میزنم
ماه قبل سینه درد و نفخ شدید داشتم
ولی علایم این ماه کاملا متفاوت
سرفه یا عطسه میکنم از دیروز زیر دلم میگیره
روز 10 آزادسازی یه لک کوچیک‌ دیدم ،دیگه بعدش هیچی نیومد !
البته تا گفته نماند که شب ش رابطه داشتیم یهویی زیر دلم و تخمدانم یه درد شدیدی گرفته
دیگه تا فردا ظهر اپن حالت گرفتگی رو داشتم
همون روز ظهر هم اون لک اومد .

دوشنبه هفته پیش آزادسازی زدم 🥺

تصویر

من ۳ روز به موعدمه کمر درد دارم🤕

10روز مونده این ما ازادسازی هم زدم ولی هیچ علایمی ندارممممم😐

خانمای باردار بیایین راهنمایی کنید

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 کیان🩵 مامان ماهلین🩷 کیان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نازارَم💕 مامان نازارَم💕 هفته سی‌ویکم بارداری