۴ پاسخ

من پریودم منظم هیچ علامتی نداشتم رفتم روز نهم. گفتن تنبلی داری فقط نمیدونم خلیفه یا ن

بله که میشن خیلی ام عادی فقط ممکنه ۱ماه نشن ۱ماه بشن یاهرماه بشن ولی تخمک ازادنشه

۳ روز اول لکه بعد پریود

پریود

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری