خانما یه سوال داشتم تشکیل نشدن قلب بچه از چی میتونه باشه

۷ پاسخ

دلایل زیادی داره ولی ربطی به تو و همسر نداره

صلاح خدا ک همیشه خیری توش هست
اینجوری بش نگاکنین

از بدشانسی من دوبار سقط داشتم 🥹

ممکنه از ضعیف بودن اسپرم و تخمک باشه که بچه مشکل کروموزومی داره و قلبش تشکیل نمیشه


غلظت خون یا همون مشکل خونرسانی هم میتونه باشه

خیلی سخته هفته بعد من میرم باز سونو مجدد ایشالا تشکیل شده باشه🥲

فک کنم از غلظت خونه

از بد بختی

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری