دلایل زیادی داره ولی ربطی به تو و همسر نداره
صلاح خدا ک همیشه خیری توش هست
اینجوری بش نگاکنین
از بدشانسی من دوبار سقط داشتم 🥹
ممکنه از ضعیف بودن اسپرم و تخمک باشه که بچه مشکل کروموزومی داره و قلبش تشکیل نمیشه
غلظت خون یا همون مشکل خونرسانی هم میتونه باشه
خیلی سخته هفته بعد من میرم باز سونو مجدد ایشالا تشکیل شده باشه🥲
فک کنم از غلظت خونه
از بد بختی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.