چرا 37 هفته دو روز زایمان کردین؟؟؟
برا سزارین تو 38 هفته چند روز نامه میدن دکتراا
مبارکه عزیزم💖💖
مگتخلیه رو وقتی بی حسی هنوز انجام نمیدن؟
بسلامتی عزیزم مبارکت باشه
قدمش مبارک و پر از خیر و برکت عزیزم 😍❤️
کدوم دکتر چقدر ازت گرفت؟
ای جانم مبارک باشه🫶🏻😍
نی نی تو دل منم 37و دوروزشه🥹
مبارکه گلم
ای جونم مبارک باشه قدمش واسه منم دعا کن مامان قشنگ خدا بهم ی ک شاهان سالمو صالح بده 🙏💙🫶
دکترت کی بود کدوم بیمارستان
چشمت روشن
قدمش مبارک⚘️
واقعا۱۴ سالته؟
هزینه چقد شد ؟
مبارکه عزیزم 😍🥹❤
حالت خوبه نی نی کوچولو خوبه😍
هر وقت حالت خوب شد از نی نی عکس بزار😍
ای جونم 😍 مبارکه عزیزم
به سلامتی ، انشاءالله خدا حفظش کنه
قدمش پر برکت عزیزم
به سلامتی انشالله قدمش پرخیرو وبرکت باشه براتون♥️😁
برای من هم دعاکن سزارین هس انشالله همون ۳۸ هفته بدنیا بیاد
مبارکه😍😍😍😘
مبارکه عزیزم بسلامتی و دل خوش
سلام
عزیزم بسلامتی😍😍😍
قدم نورسیده مبارک خداروشکر بسلامتی زایمان کردی 🥰🥰
مبارکه عزیزم
چرا زود سزارین شدی؟سزارین چطوره دردش زیاده؟منم میخوام سزارین شم بخاطر بندناف بچم که پیچیده دور گردنش
مبارکه عزیزم🩷
خوبه خوشبحالت سزارین اختیاری شدی
مبارکه عزیزم بسلامتی😍😍
به امید خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.