منم پسرم قبل عید از پوشک گرفتم عید شد هی مهمونی میرفتیم گفتم یهوجیش میکنه خونه کردم زشته پوشکگردم ی هفته بعدش دیگهرکار میکنم نه میگ نه میره دسشویی پی پی هم میکنه تو مای بی بی خبر نمیکنع
اره دختر منم ۱۸ماهه بود همچیو میگف ..میگف منو ببر دسشویی ولی من باردار بودم نتونستم..الان هر کار میکنم نمیگه..بزنه هم نمیگه🥲
الان که دیگه نیازی به آبگرمکن نیست آب گرمه
همین ماجرا برای بچه منم پیش امد یکماه مونده به دوسالش بشع جیش وپی پی رو میبردم دستشویی خوشحال بودم که تا دوسالش کامل بشه راحت میشم ولی سرماخورد. همه چیز خراب شد الانم رو دور لجبازی افتاده هیچی نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.