۹ پاسخ

بنظر من اصلا نبر بهداشت مگر برای واکسن. برای رشدش خودت قد و وزن و دور سرش رو اندازه بگیر تو همین برنامه گهواره وارد کن ببین رو نمودار باشه. چکاپ هم ببر متخصص. بهداشت همشون بیسوادن.

من نبردم چهلم ب بعد بردم

نه بردم پیش دکترش

من امروز بردم

۱۵ روزگی باید ببری عزیزم لازمه
توی کارت واکسنشون هم نوشته شده که روز ۲ و ۱۵ بعد از تولد باید بره بهداشت برای معاینه

بله منم بردمش

باید ببری

چراببرید از رشدش خبر داشته باشید

اره بخاطر وزنش

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی