بنظر من اصلا نبر بهداشت مگر برای واکسن. برای رشدش خودت قد و وزن و دور سرش رو اندازه بگیر تو همین برنامه گهواره وارد کن ببین رو نمودار باشه. چکاپ هم ببر متخصص. بهداشت همشون بیسوادن.
من نبردم چهلم ب بعد بردم
نه بردم پیش دکترش
من امروز بردم
۱۵ روزگی باید ببری عزیزم لازمه
توی کارت واکسنشون هم نوشته شده که روز ۲ و ۱۵ بعد از تولد باید بره بهداشت برای معاینه
بله منم بردمش
باید ببری
چراببرید از رشدش خبر داشته باشید
اره بخاطر وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.