خانومایی سزارینی از چند به بعد عمل به پهلو خوابیدین؟

۱۱ پاسخ

از روز سوم

من از روز دوم سوم خوابیدم

روز چهارم

من ۴۰ روز گذشته هنوز درد دارم

از فرداش
دکتر تو بیمارستان که ویزیتم کرد گفت همش به پشت نخواب به پهلو‌هم بخواب
البته برام سخت و یکم دردناک بود ولی اوکی بودم چون از به پشت خوابیدن خسته شده بودم

از روز دوم

من ب شکم نمیتونم بخوابم چرا

من از روز سوم به پهلو خابیدم

از هر وقت ک تونستی و بخیه هات درد نگرفت میتونی ب پهلو شی

من شکم بند رو که بستم تونستم به پهلو بخوابم

من از ده ۱۲ الی ۱۳ روز بعد عمل تونستم ب پهلو بخوابم
قبلش از درد نمیتونستم

سوال های مرتبط