۹ پاسخ

نبردم

تو خود بیمارستان بردن فردا روزی که دنیا اومد

من هم بینایی سنجی هم شنوایی سنجی بردم

اره عزیزم ۶ماهگی بردمش پسرمو یدونه بدوتولداومدن نگاه کردن یدونم ۶ماهگی

شنوایی سنجی بیمارستان گفتن ببرین

بینایی سنجی نیاز نی چون اول تار میبینن شنوایی سنجی واجبه

من نبردم

آره.

غربالگردی بردن مامانم اینا نمیدونم بینایی سنجی کرده یانه
اما فک کنم چون روی چشم نوزاد تا چند ماه یه پرده هس که کم کم از بین میره و میتونه جهان رو اونجوری که هست ببینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۹ ماهگی