بله البته بعد از ۵ ساعت از زدن واکسن که کمی تب کرد
نه سبک بود
یه بار دادم
من دادم ۶ساعتی دوبار دادم فقط ولی حتما کمپرس مهمه
نه تب نکرد
نه واکسن یک سالگی نه تب نه درد داره سبکترین واکسن
نیاز نبود
اگه تب داره بده
نه عزیزم لازم نیست.واکسن سبکی هست من حتی بعد واکسنم از بهداشت پرسیدم چند ساعتی ی بار بهش پاراکیدبدم گفتم اصلا لازم نیست تب نمیکنه. انشالله برا بچه شماهم سبک باشه
خیلی سبک بود
نه سبک بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.