اره عزیزم چون معمولا همه ی ما روزی یکبار کیت میزنیم،از خودممثال بزنم؛من ۲۰ سیکلم کیتم مثبت شد دم ظهر زده بودم ،این احتمال وجود داره که من یک ساعت بعدش آزاد کرده باشم ،یعنی با این احتمال که من آخر شب ۱۹ سیکلم هم اگه کیت میزان مثل ۲۰ سیکل مثبت میشد ،۱۲ساعت بعدش رو در نظر میگرفتم میشد مثلا ۲ ظهر که من ۱۱ صبح کیت زدم….نمیدونم تونستم خوب منظورم رو برسونم یا نه😅
بله ممکنه
میشه واسم توضیح بدی چطوری باید از کیت استفاده کنم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.